onsdag 11 december 2013

Tisdag

Väldigt tråkig rubrik men jag är så dålig på rubriker så jaa... Men idag har jag varit i skolan. Jag vaknade sent men ändå i bra tid. Första lektionen hade vi NO och då skrev vi hela lektionen och sen hade vi idrott. På idrotten hade vi badminton så det var roligt. Jag hade tagit med eget rack eftersom de på skolan är jättedåliga, strängarna sitter löst och de är alldeles buckliga. Sen fick jag ont i axeln... Ingen träning i kväll.

Åt mat nyss, vi åt kyckling och ris. Kycklingen var i någon jättegod grädd-sås. Ikväll ska jag städa, göra läxor och läsa typ fyra-sex sidor någonting i en bok tills imorgon.

Imorgon slutar jag antingen halv tre eller halv fyra. Får se hur det blir och får se om jag gymmar. Jag skulle ha gymmat idag men jag frös och var trött så jag åkte hem. Att jag hade ont i halsen gjorde inte saken bättre precis... Jag ska fortsätta skriva lite på min berättelse på wattpad också.

Kommentera om ni vill att jag gör något speciellt inlägg eller om ni funderar över något annat!

Kramar från mej//MoaMaria<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar