torsdag 5 december 2013

Inget bloggande igår...

Förlåt för inget bloggande igår men det blev lite fullt upp med både det ena och det andra... Men på kvällen var det konfirmationsmöte. Det var roligt. Vi var i kyrkan och gjorde nattvarden. Jag fatta inte riktigt vad man skulle göra men det gick bra ändå. Det kändes liksom bra.

På dagen igår hade jag redovisning på tre olika språk på tre olika lektioner av fem lektioner. På engelskan redovisade jag om Jason Derulo och låten What If. På spanskan redovisade jag om mitt rum typ. Vi hade haft läxa på vart saker kan vara, typ framför, bakom, på, i o.s.v. Men ja, och sista var det på hemkunskapen och då var det på svenska så klart. Haha, dom två andra lektionerna var NO och idrott. På idrotten fick jag ont axeln. Vi hade innebandy så det gick ju inte så bra. Jag är seriöst skittrött på att jämt få ont armen så fort jag gör något! Jag vill vara med ordentligt på idrotten och visa vad jag kan. Är så jävla förbannad på axeln! Den blir ju aldrig bra och när jag gör övningar som jag har fått så gör det ont av dom ibland bara för rörelsen. Är så arg och trött på den!

Idag ska vi kanske åka ut med jultidningarna så får vi äntligen det gjort! Ska bli skönt. Annars ska jag inte göra mycket. Så jag kanske skriver nå mer sen. Kanske lite tråkigt med ett inlägg per dag bara men jag har inget internet på telefonen och ibland så gymmar jag efter skolan och har träningar på kvällen och ska hinna göra läxor någonstans också så ja.. ni förstår nog.

Kramar från mej//MoaMaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar