tisdag 17 december 2013

Sjuk

Jag är hemma och är sjuk idag... Det är extra tråkigt eftersom det bara är en vecka kvar till jul. EN VECKA!!!!!! Jag kan inte fatta det... Nu ska jag bara bli frisk till det. Jag hatar att vara hemma från skolan. Det är lika med att hoppa över idrotten. Det kanske är tråkig idrott eller en tråkig skoldag men det är roligare än att inte göra nånting.

Resten av dagen ska jag läsa och om jag orkar så ska jag städa rummet lite. Men jag byter nog inte sängkläder föräns på torsdag eller nåt om jag är frisk.

Hoppas att ni är frisk och mår bättre än mig. Just nu ska jag laga mat till mig och min storebror. Han är typ tusen gånger sämre än mig så det blir jag som lagar mat. Jag ska göra gröt eftersom han inte kan äta så mycket, det går lättare på kvällen men det blir mannagrynsgröt.

Kramar från mej(Inte bokstavligen nu då eftersom ni inte vill bli smittade)//MoaMaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar