torsdag 26 december 2013

Rolig men tråkig dag

Eller ska jag säga; tråkig dag med bra slut! Tjugo över sex väcker mamma mig för att vi ska vara i kyrkan klockan sju. Jag råkar på något sätt somna två gånger... När jag kommer hem kan jag inte somna om så jag äter frukost. Jag var så himla hungrig men inte sugen på något förutom tassimo. Jag äter ändå en macka och dricker en mugg tassimo, chai latte. Jag var fortfarande hungrig men orkade ändå inte äta något. När jag vilat ett tag till så är jag inte hungrig längre.

Sen har iPaden varit min bästa kompis idag. Till slut så kommer Mimmi och vi har mest pratat. Vi knäppte på en film men kollade inte på den. Sen vare mat och lite till prataiställetförfilm och sen fika och sen knäppte vi på en film som vi kollade på. Tillsammans med filmen blev det popcorn och när de tog slut så gjorde vi en varsin chai latte. Plus Mimmis mamma som ville ha en. Måste köpa mer snart!!! Har typ fyra kvar vilket är ganska mycket ändå men jaja.

Nu ska min lillebror sova i mitt rum. Lite roligt det också. Men nu ska jag återgå till iPaden så får datorn vila om inte brorsan vill ha den.<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar