tisdag 24 december 2013

Och så var klockan över midnatt

Det betyder att det är julafton nu! Haha, jag kommer nog inte känna något för ens jag vaknar upp. Men jag har iallafall kollat på Uppesittarkvällen. Det var roligt, fast det blev ganska mycket telefon också. Mamma klagade på att jag tog för mycket plats i soffan. Jag låg över halva soffan och mamma och pappa satt också i samma soffa. Då tyckte jag att någon av dem kunde sitta med min storebror, men nej, han fick en lite fördel bara för att han fortfarande är lite sjuk.

På tal om sjuka... Jag har skitont i halsen när jag sväljer! Såååå jä**a ont! Hatar det!

Men jag får väl gå ner och hämta bafucin. Och på tal om bafucin... Jag gick till mammas jobb en gång när jag var i skolan för att hämta bafucin och hostmedicin. Så jag fick asken med bafucin och stoppade ner handen i fickan, sen tog jag upp handen igen och höll i tre stycken askar istället. En var tom, en var i en smak som jag inte gillar och en var den jag precis fått. Så kan man ju åxå göra....

Men vad vill ni ha för inlägg av mig? Jag skriver ju bara det jag känner för att skriva, men ni kanske vill läsa något speciellt eller veta vad jag tycker om något. Kommentera allt ni kommer på!

Imorgon ska jag börja med att locka håret. Det kommer ta ett bra tag eftersom jag ska göra på mig själv och ja, det ska vara en hel del lockar kan jag ju säga. Men om jag kommer ihåg så ska jag göra en "Dagens Moa".

Jag måste sova nu. Annars orkar jag inte med imorgon.

Julkramar från mej//MoaMaria<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar