onsdag 18 december 2013

Åkte hem från skolan

Nu sitter jag hemma och jag har varit hemma ett tag. Jag fick åka hem för att jag mådde dåligt. Jag var jätteyr och det bara rann snor typ. Samma sak nu. Men jag ska till tandläkaren sen och får hoppas på att inte nysa eller hosta... Men jaa. Min storebror är fortfarande hemma och är sjuk. Imorgon vill jag verkligen till skolan iallafall. Då ska vi ha mysdag med klassen för det är ju sista dagen och på kvällen är det julshow.

Idag var det iallafall fin-ful-kul-julcup i skolan. Alltså innebandyturnering. Jag spelade inte men kollade på. Snyggaste laget enligt mig var ett av sexornas tre lag. Jag kommer inte ihåg vad de hette men de hade korta byxor med hängslen och skjorta och typ fluga och glasögon. Haha, de var faktiskt väldigt roligt utklädda. De hette "Snillerna med brillerna" fick jag reda på nu. Tyvärr så var tre lag bönder. Det var tråkigt. Ett från sjuan, ett från åttan (vilket var våran klass) och ett från nian. Två lag var dessutom hockey-spelare och ett lag bandy-spelare (alltså sån bandy på is). Men jaa... Tråkigt att de ska vara lika saker. Roligare om alla lag har olika.

Jag har inget mer att skriva om för stunden så hej då!

Kramar från mej//MoaMaria<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar