lördag 14 december 2013

Fredag idag!

Hej, idag är det fredag om du inte visste det haha. Det märks för jag har varit så himla trött idag. Jag ska berätta dagen i lite mer detalj. Jag började med att vakna tidigt, halv sex, och låg i sängen till tio över sex. Jag klev upp och klädde på mig och så. Sen gick jag ner och åt frukost medans jag kollade på julkalendern. Efter det fixade jag glitter till skolan men jaja. När jag kom till skolan var det Lucia och jag var med i Lucia-tåget. När vi hade sjungit typ fyra låtar så började jag känna mig yr och trodde att jag skulle ramla vilken sekund som helst men jag stod på benen hela tiden! Sen hade vi fika med klassen och sen hade vi SO. Vi kollade på en film och jag höll på att somna, jag var så himla trött. Sen var det lunch och sen bild. Bilden gick bra och vi fick veta vad vi skulle få i betyg då fast jag visste redan eftersom jag egentligen skulle åka till Umeå. Sen gick vi och pratade med en lärare och då fick vi jule-skum haha. Men nu till slöjden som vi hade sist. Jag plockade fram grejerna men visste inte vad jag skulle göra så medans jag väntade på hjälp somnade jag nästan. Men innan jag hann somna så pratade min lärare med mig så jag hann inte då som sagt. Efter ett tag så somnade jag för jag hade fortfarande inte fått hjälp hehe. Så jag somnade och vaknade när en kompis kom in till slöjden för att säga hej då för hon har inte samma slöjd som oss. Trött idag? Jaa!

Imorgon ska jag till Valbo med mamma så det ska bli roligt. På lördag ska jag till Bollnäs med två kompisar också. Kul, kul...! Men nu ska jag äta nån sorts efterrätt så vi hörs kanske imorgon men jag ska ju som sagt iväg och på kvällen har vi besök så vi får se helt enkelt, annars blir det säkert något inlägg på söndag.

Kramar från mej//MoaMaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar