fredag 20 december 2013

Angående bilder...

Jag vet att det kan vara lite tråkigt utan bilder i inläggen. Det kan vara bilderna som gör det roligt. Jag är ganska dålig på att knäppa kort. Inte dålig så att jag inte får till bilderna utan jag knäpper nästan aldrig kort. Jag vet liksom inte vad jag ska knäppa på. Det känns roligast om bilderna är på mig men det tar sån tid om jag ska knäppa bild efter bild efter bild för att få till någon som är bra. Men det kanske är värt det. Jag kanske ska fixa mig och försöka få kameran i en bra vinkel och ta på timer och ta många bilder. Sen var det ju det här med redigering... Jag har ett bildredigerings-program på datorn men det vill inte göra som jag vill ibland... Antingen är det programmet eller bloggen som krånglar... Men jag ska få ordning på det på ett eller annat sätt.

Jag ska bli bättre på att knäppa kort! Både på mig och på annat! Jag ska även fixa en bild till headern. Det ser lite tomt ut där just nu men ingen vill ju passa bra! De blir oftast för stora typ. Jaja, jag ska ta mig tid att fixa det. Men först och främst ska jag ha en bra bild som jag inte ser sjuk på! (bokstavligen, jag ser lite sjuk ut nu eftersom jag är sjuk).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar