fredag 3 januari 2014

Dag 15 - En person/kändis du önskar att du träffat

Ja men nu är vi ju inne på hälften!

Jag vet inte om jag har någon som jag vill eller önskar att jag har träffat. Jag tror faktiskt inte det. Eller jo, skulle det vara nån så skulle det nog vara Orlando Bloom eller Johnny Depp. Ja, jag har nördat Pirates of the Caribbean i några år... Inte för ens nu har jag börjat nördat Sagan om ringen och längtar tills nästa Hobbit kommer ut. Typ bästa filmerna. Sen har jag ju såklart sett på De tre musetörerna, Edward scissorhands, Dark shadows, Alice i Underlandet och Kalle i chokladfabriken också.
     Men annars är det nog ingen. Hade jag skrivit det här när jag gick på dagis hade jag skrivit Lena Philipson och Nanne Grönvall. Jag och en kompis Gjorde koreografier till deras låtar och kunde typ alla utantill. Men ja, sen fick våra föräldrar kolla på danserna. Jag kommer fortfarande ihåg lite danssteg. Haha, jaa, det var tider det. Vi brukade hitta på egen engelska för att vi inte kunde riktig och om vi sov hos varandra fick jag läsa för henne ibland eftersom jag lärde mig läsa tidigare än henne. Jag försökte ibland förstå hur man inte kunde läsa. Det var så självklart för mig så det gick aldrig.
     Nu kom vi in på lite annat men asså jag har väl ingen som jag typ "måste träffa innan jag dör".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar