lördag 11 januari 2014

Ska försöka mer nu

Jag har inte bloggat på några dagar nu men jag ska blogga mer igen snart. Skolan började i torsdags och jag var med Mimmi tisdag-onsdag. Då har jag inte haft sån stor lust att blogga.

Dem här två dagarna har varit ganska roliga. Lite sådär eftersom jag inte gillar skolan så jättemycket. Men det är ganska okej ändå. Det är ju inte alls som förra året, då ni, ojojoj.... Just den biten kan jag faktiskt glömma. Nånstans före höstlovet till typ sportlovet eller när det var, håller inte så bra koll haha. Men det var inte så kul precis. Medans jag ändå håller på så kan jag ju få glömma större delen av vårterminen i sexan också. Och en bit i tvåan... Och kanske vissa stunder på dagis.... Äsch! Jag kan väl ha kvar minnena bara jag slipper uppleva vissa stunder igen!

Tillbaka till skolan nu! På slöjden syr jag en klänning och längtar tills den ska bli klar. Jag tror att den kommer bli ganska fin faktiskt! Det är tredje klänningen jag någonsin gör. Den första gjorde jag i fyran eller femman, den andra för ett eller två år sedan och nu den här. Två är rutiga och två är lila... Alltså en är rutig och lila då, annars skulle det ju inte gå ihop. Men sen på bilden så fick vi en uppgift. Då ska vi knäppa ett kort som har en historia och redigera den. Det var liksom uppgiften. Jag blev ganska glad för jag älskar att knäppa kort. En tjej i min klass tycker om det mer än jag och DÅ tycker man om det. Men jag tror att hon gör det oftare än jag så hon är nog lite bättre. Men det var en kul uppgift iallafall!

På eftermiddagen var jag med Emma. Vi spelade Just Dance 2014 och sen tog vi en paus och spelade ett brädspel och sen spelade Just Dance igen. Kul!!! Har haft jätteroligt iallafall och inte rört telefonen nånting!

Nu ska jag bara mysa med. Mig själv och sen sova. Klockan är i och för sig bara åtta och det är fredag men jag är så trött så att jag förtjänar att sova lite. Då kanske jag är piggare i morgon. Får väl hoppas på fotning dådå.

Men ha det bra och sov gott och ha en underbar kväll och helg och sköt om skolan för det tjänar ni på i längden och var snälla mot alla, främst dig själv, och som min kompis skulle ha sagt: "klappa mycket getter och ät mycket frukt!". Haha, ja, "Just Do It", som det står på en kompis's tröjor ganska ofta. Mycket kompisar nu men jaja, ha det bra<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar