fredag 3 januari 2014

Kompis! | Ökade sidvyer! | Nytt TV-spel.

På förmiddagen fick jag ett kik-meddelande av en kompis som jag inte har varit med på jättelänge så det var jätteroligt! Jag gick till henne och sen efter ett tag gick vi hem till mig. Det var verkligen roligt att vara med henne igen. Snart så kommer hon hit igen så vi får väl se vad vi hittar på. Men jag kan ju säga att jag blev skitglad när hon kikade mig.

På sista tiden har sidvyerna ökat på bloggen. Jätteroligt! Jag hoppas att alla vill stanna kvar och läsa min blogg. Jag blir iallafall jätteglad när ni läser det jag skriver. Man blir mer motiverad att fortsätta.

Idag kom mitt nya TV-spel. Just Dance 2014! Blev skitglad när min brorsa kom hem med det. Har provat lite men får köra mer någon annan dag.

Kram<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar