tisdag 14 januari 2014

God morgon!

Jag vaknade halv sex men klev upp sex. Sen åt jag frukost. Mannagrynsgröt, ett glas vatten och två rostade mackor! Väldigt gott! Fast jag ville ha nåt annat än vatten men orkade inte fixa te och tassimon var slut så det fick bli så. Jag vet vad jag ska ha på mig men har inte orkat klätt på mig än så jag har zipperallen på mig!

Efter skolan blir det gym med Emma! Kul! Har längtat skitmycket! Nu älskar jag att träna. Jag ska verkligen pumpa ut mig. Sen ska jag hem och fika något och sen äta något och lite läxor där nån stans. Får hoppas på bloggning också. Sen kvart över sju har jag badmintonträning. Den slutar halv nio så det blir bara hem och duscha och sen sova. Härligt! Jag kanske får lättare att somna nu när jag har tränat. Annars kan det vara lite jobbigt....

Men nu ska jag försöka göra mig iordning! Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar