tisdag 14 januari 2014

Dagen+morgondagen

Hej! Jag skulle ha gjort 27 idag tror jag... Men jag har inte knäppt på datorn på hela dagen och jag kan inte lägga upp bilder med iPaden om bilden inte redan finns på bloggen.... Så då får ni den kanske imorgon.

Jag har städat liiiiiiite idag. Väldigt lite. Och frusit ihjäl tre gånger. När jag var ute, när jag åt mat nere och när jag duschade. Typ så ja. Jag har packat iordning inför imorgon också. Jag har skola till tio över ett. Jag har idrott på morgonen men vi skulle ha teori så inga idrottskläder! Men efter skolan ska jag och Emma gymma. Äntligen! Jag älskar att gymma. Särskilt när jag får träningsvärk! Då vet jag att jag har gjort bra ifrån mig!

Sen vare engelska förhör imorgon och på torsdag också. Men nu snart ska jag sova. God natt<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar