måndag 20 januari 2014

Kom hem vid sex/sju

     Jag sitter och redigerar lite bilder. Kom ju på att jag skulle göra en december-haul här på bloggen. Men jag redigerar bilderna nu iallafall. Jag hade knäppt kort på allt tidigare. Jag har nåt kvar att knäppa på tror jag.
     Jag har haft en jättebra helg med massor av slalom. Det blev inge snowboard men jag blev riktigt sugen på att åka när jag såg snowboardåkare! Det blev typ inget kort därifrån, haha. Jag hade fullt upp med att spela och åka. Jag har skrivit på iPaden under dagarna så det kommer upp i ett inlägg sen.
     Imorgon är det skola igen... Jag är faktiskt inte sugen på skola men det är profildag imorgon som tur är. På förmiddagen ska vi vara i Bollnäs och sen har vi en lektion och sen profil-lektion. Profil är typ samma som elevens val. Det heter väl olika på olika ställen eller nåt. Vi har haft båda.
     Ska redigera nån bild till och sen sova!

Äldsta bilden här på bloggen. Den togs i maj eller juni 2013. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar