onsdag 1 januari 2014

Hann inte blogga igår

Men det göra kanske inget! Jag är sjukt trött men men... Somnade vid halv tre/tre typ.

Nu väntar jag bara på att någon ska höra av sig till mig. Jag orkar inte göra något själv... Men får nog ta och göra det. När vi stod ute och kollade på fyrverkerier igår så fick en kompis typ 30 sms och jag har fortfarande bara fått ett... Från mormor och morfar. Så om du har lust så får du gärna smsa eller ringa mig. Har bara lust att prata typ. Veta att någon bryr sig. Fast jag vet det ändå men vill bara prata.

Ska börja på att göra engelska läxan så att den sitter nästa torsdag då vi börjar skolan. Jag har ingen lust alls med skola men samtidigt så ska det bli liiiite roligt. Höstterminen gick så himla snabbt och det händer så mycket på vårterminen också. Om typ en och en halv månad åker jag till NZ och när jag kommer hem ska jag börja ta moppekort sen fyller jag femton och just det, innan NZ är det ju läger med konfirmationen. Men jaa! Ska bli roligt sen är det skolavslutning och sommarlov! Jag hoppas att sommaren blir bättre än vintern. Jag måste kunna åka vattenskidor, ring och wakeskiis. Och bada vanligt. Men sen ska jag kolla om jag kan sommarjobba på ett ställe också. Det är så jobbigt att jobba hemma. Man frestas att ta pauser hela tiden. Men jobbar jag någon annan stans blir det roligare och annorlunda.

Jag ska städa klart rummet idag också. Ska bli så skönt. Jag har så lite kvar innan det är klart. Men jag kanske bloggar mer ikväll och lägger ut gårdagens 30-dagars och dagens. Bättre sent än aldrig. Jag är jättetrött men ska sätta igång nu. Kommentera gärna hur erat nyårsfirande såg ur och när ni gick och la er! Kram<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar