torsdag 23 januari 2014

Klar för dagen

     Nu är jag klar för dagen! Jag bakade till klassen tills imorgon också. Igår påminde min kompis mig om att vi skulle baka tills på torsdag och jag hade totalt glömt bort det så det var ju tur... Jag gjorde rulltårta. Det blev så gott sist så jag gjorde det igen. Jag lovar att jag ska göra det igen och knäppa kort och lägga ut. Om jag inte glömmer det imorgon (jag är ju expert på att glömma saker) så ska jag knäppa kort på den då och skriva in här när jag kommer hem eller nån annan dag. Det är ju träning på kvällen så jag kanske inte hinner om jag gör nåt annat inlägg också. Men ska försöka!
     Jag håller på att somna just nu så ska bara lägga mig ner, blunda, slappna av, lyssna på musiken och somna. Är det bara jag som inte kan somna utan musik? Jag har olika perioder. Ibland måste jag lyssna på musik, ibland måste jag lyssna på ljudbok och ibland måste det vara helt tyst. Det är lite jobbigt att sova över hos nån när man måste lyssna på musik. Jag brukar lyssna i headset då men är alltid lika rädd att typ råka strypas eller nåt. När jag var mindre fick jag lära mig att inte sova med någon tråd eller band eller liknande utifall något skulle hända.
     Nej, nu ska jag sova så att morgondagen blir lika bra som jag vill! God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar