fredag 3 januari 2014

Den känslan asså

Känslan man får när man kommer ner på eftermiddagen och mamma har kommit hem från jobbet och hon blir förvånad. Vad kan hon bli förvånad över?

  1. Jag har jeans.
  2. Jag har uppsatt hår.
  3. Jag har jeans.
  4. Jag har strumpor istället för strumpbyxor.
  5. Jag har jeans.
Ni som gissade på jeansen hade rätt. Min mamma blev förvånad över att jag hade jeans, då har jag nog det inte så ofta... Jag älskar strumpbyxor helt enkelt. Jag fattar inte hur jag stod ut hela dagen med jeans!

Jag fick iallafall vara med en vän som jag inte varit med på länge. Jag har verkligen saknat att vara med henne. Ni hittar hennes blogg här.

Nu kollar jag på lite videos på youtube men ska sova snart. Jag har haft en bra dag iallafall och imorgon ska jag till gammelfarfar, tror jag att vi skulle iallafall, och på kvällen ska jag vara med lite kompisar och fira en av dem.

Mina kompisar var till Stockholm och shoppade idag. Jag ville följa med men jag kommer vara glad sen att jag inte gjorde det. Jag ska till fjällen en helg och då kanske det blir något... I NZ blir det säkert något. Sen ska jag till Stockholm med en kompis och våra mammor. Får se om det blir nån mer då. Men då kan det vara bra med pengar och jag ska ju försöka shoppa som jag gjorde förut. Förut så blev det typ; "Ska jag köpa den? Den är ju väldigt fin. Eller? Behöver jag den? Kanske... Nej, jag låter bli.". Så det blir bara det jag verkligen vill/behöver ha.

Men nu ska jag ju försöka ställa tillbaka till skolan så jag ska försöka sova. Vilket antagligen inte kommer att gå så bra. Värt ett försök iallafall, jag vill ju inte vara som en zombie i skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar