tisdag 7 januari 2014

Jaa... Nu är det Måndag... På torsdag börjar jag skolan. Då ska alla få se en helt annan sida av mig. Haha, nej, inte helt annan men så som jag vet att jag kan vara och så som jag vill vara. Det kan vara svårt när personer förväntar att man ska vara på ett sätt. Men jag har gått med lite mindre än hälften i ett år ungefär i skolan, en person sen jag började sjuan och några sen tvåan, vissa från förskolan och vissa redan från dagis. Det kanske är dags att alla får chansen att känna mig?

Min storebror hade gjort hamburgare och eget hamburgerbröd, sååååå gott!

Imorgon ska jag till Mimmi och sova där tills på Onsdag. Kul!

Jag har tvättat idag och dammsugit i rummet. Jag har bestämt att jag inte ska skjuta upp saker. Kommer jag att tänka på eftermiddagen t.ex. att jag behöver dammsuga så gör jag det på en gång istället för att tänka att jag kan göra det imorgon eller till helgen.

Idag väckte någon mig vid ett tror jag. Haha. Jag kommer aldrig orka upp till skolan.... Får anstränga mig mycket och komma på mycket som jag ska göra innan skolan. Då piggnar jag på mig snabbare. Är det bara jag?

Lääääängtar till NZ!!!! Så häääääääääääääääääääääääääääär mycket! Jobbig resa men men.... Det får väl gå.

Nu har jag inget mer att skriva om så jag får se vad jag hittar på nu. Jag ska nog göra lite Tassimo-Chai Te. Gött de! Kram<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar