fredag 24 januari 2014

Idé-torka!

     Jaha... Vad ska man skriva om nu då? Dagen har varit bra men inget jag orkar skriva om förutom idrotten... Idé-torka! Jag fattar inte hur alla kommer på vad de ska skriva om hela tiden. Jag kommer typ aldrig på vad jag ska skriva om men ska fundera ett tag på vad jag kan skriva om...

     Men idrotten var kul iallafall! Vi har ju dans den här veckan och nästa vecka. Våran grupp går det väldigt bra för tycker jag. Jag vet inget om dem andra grupperna men för oss går det bra. Jag skulle gärna vilja ha en lite längre dans men den är ändå perfekt som den är så det är lugnt.
     Klockan sex är det badmintonträning. Första träningen innan en tävling. Jag kommer köra all in men ha lite respekt för axeln. Jag vill ju kunna spela på lördag. Jag vill ha en hård träning men ändå inte. Jag har kört hårt hela veckan så det skulle vara skönt med en lite lugnare träning också. Haha, svårt det här ju!

     Men jag ska väl äta nu och sen träning. Oavsett vad vi ska göra blir det nog roligt! Ha en bra kväll. Om jag hinner så ska jag blogga ikväll men lovar inget. Kram<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar