söndag 12 januari 2014

Dag 19 - En vän som bor långt ifrån

Jag har mer än en kompis som bor långt ifrån. Men det är ju typ Julia, Mimmi och Linnéa. Kanske nån mer också som jag inte kommer på just nu. Det finns en till Julia faktiskt men vi träffas typ aldrig längre. Tråkigt men sant. Sist jag träffade henne var sommaren 2012 och innan det var det nåt år sen men då pratade vi inte med varandra men innan det så var det flera år emellan. Mimmi träffar jag ganska ofta men vill att det ska vara oftare. Ska försöka ta mig dit med buss nån gång så kanske jag kan åka buss dit. Lika med Linnéa. Jag tror att det är samma buss till och med. Men hon träffade jag på nyårsafton. Men det var jättelänge sen jag träffade Julia. Måste träffa henne snart! Det var för tusan förra julen som hon sov hos mig senast. Nu har vi lite att ta igen!

Det här hade hon skrivit precis innan hon åkte hem. <3
Men det är väl de som bor "långt ifrån".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar