torsdag 16 januari 2014

Sitter på gårn

Nu sitter jag på gårn. Jag hade engelska nyss. Läxförhöret gick bra tyckte jag. Vi börjar nästa lektion 10:55, SO. Vi har bara haft roliga lektioner än så länge. Först matte och sen engelska. Jag kan typ bara jobba matte på morgnarna, men det är roligt! SO är också kul. Vi har en lärare som man lär sig jättebra av så det är bra. Sen tror jag att vi har lunch. Det är blodpudding och rotsakspytt. Inget som jag tycker om men får väl äta lite och annars grönsaker och macka. Sen har jag med mig ett äpple också så jag klarar mig nog. På eftermiddagen tror jag att vi har idrott och SO och svenska. Kanske NO också. Jag har inte riktig koll än.
     När jag kommer hem är det bara att packa det sista, x-box, kamera och iPad så kan jag åka sen! Det ska bli så roligt! Fast det är bara några dagar. Emma kommer inte föräns imorgon kväll så får väl stå ur ett dygn med 3/4 av familjen (om man räknar bort mig). Min storebror kommer med Emma eftersom han går på gymnasiet och har varit sjuk och sånt så skulle han nog inte få ledigt.
     Emmas blogg hittar ni här.
     Jag var ju på gymmet i tisdags och hade träning efter, nu har jag träningsvärk i ryggen. Det gör inte jätteont men det känns. På måndag kommer jag ha träningsvärk i benen. Jag har ju inte åkt alls den här säsongen och inte tränat så mycket ben på sistone.
     Nora sitter och kollar på youtube och Emma bloggar. Och jag bloggar ju också. Sociala klubben här! Nån som vill joina?
     Snart börjar lektionen så jag får väl ta och börja avsluta. Men innan kan jag köra en dagens jag:

Dagens outfit: Strumpbyxor med underställsbyxor under, lite knöligt men det går.
Dagens vill ha: Snö och sommar. Haha, båda det! Lite internet på telefonen vore inte helt fel det heller!
Dagens måste: Packa klart!
Dagens låt: Marry me och Stupd love med Jason Derulo. Synd bara att Marry me börjas spelas på radion nu när jag börjar på att tröttna på den...
Dagens 'skulle kunna klara mig utan': Kyla och skola.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar